Monday, April 28, 2008

Vice versa...


昔、不器用な私に、ある人が言った言葉。


周りにいる全ての人に好かれる必要はない、
You don't need to be loved by everyone around you,

その全ての人を好きになる必要もない。
Also you don't need to love everyone around you.




でも私は、私が好きな人達には同じ様に私を好きでいてもらいたいと思う。
But I want to be loved by people who I love.

わがままな願い。。。。なのかな?
Am I selfish?

だから、その人達を一生懸命、好きでいようと思う。
So, I always love them as much as I can and................vice versa, I hope.


今、傷ついている友達がいる。。。 これ伝わるといいな。。。

No comments: